05 March 2011

line broadband pe yang okeyh skang???



tekanan + boring gak ye kalo xde internet kat umah ni..
susah ko nak g0ogle..ape semua..
lagi2 nak bloging lagi la payah..
fesbok aku dah x kisah dah..

geram nih xpat slalu bloging..
aku dah terminate celcom broadband aku..
sebab utama
-broadband aku rosak..(hangin aku)
-line celcom kat umah aku xbape nak laju..celcom mmg slow eh..?
hahaha...

so, nak tnye la korang line pe yang okey skang..
confirm korang ckp streamyx kan...tp aku malas nak pakai streamyx..
sbb nak kene de talian tetap..talian tetap umah aku lak dah lame potong..
coz selalu je cable TM hilang @ kene curi..
bek pakai enset je kan..huhuhu..

agak2 line pe yang bagus eh selain yg aku ckp kat atas tu..



LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...