16 July 2010

twilight eclipse agak boring






korang dah tgk twilight baru tu???
ala twilight saga: eclipse tu...

aku ngan adik aku mmg nak tgk citer tu pon...
abg aku lak nak tgk predators..
kitorang g tgk kat jusco metro prima kep0ng..
so, aku ngan adik aku tgk twilight..
my brother and gulfren dye tgk predators..
semangat nak tgk twilight sbb 'pakwe' aku blakon..konon...
sape 'pakwe' aku???
robert pattinson
tu la pakwe aku..haha..
giler perasan minah nie..
kasi lempang ckit..;p
huhuhu..

siyes x best twilight...
pade pandangan aku la..
xtaw la kalo de yg kate best..
pade aku citer dye kali ni X BEST...
agak bosan la jln citer dye kali ni...


** rate aku bg ntuk twilight 3 bintang je...

-me-

-ngan adik eja-


ha, dlm panggung tu aku dok sblh kapel ni..
pas aku duduk terus awek dye nak tukar tmpt dok ngan pakwe dye..
sbb aku dok sblah pkwe dye..
jeles agaknye pakwe dye dok sblh pompuan..huhuhu..
i xnk ngorat pakwe u la..
jgn wisau...






2 comments:

  1. jap...
    sejak bile robot parkinson jd pakwe ko??
    haha..

    ReplyDelete
  2. eh..ko xtaw ke..
    aku luper nak gtaw kat ko agaknye..
    mmg pakwe aku pon robot patinson 2..
    hehehe

    ReplyDelete

jgn malu jgn segan ye...
leave ur comment okey...
peace

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...