23 October 2011

steamboat kuang..nyam2..



sape penah gi mkn steamboat kat kuang...
best x?? org kate best.. 3 minggu lepas masok Jalan-jalan Cari Makan kat tv3..
mmg best..siyes..aku dah pi try..sedappp..xtaw la kalo org laen..
sbnr nye dh lame plan nak pi makan steamboat kuang..
dari sem lepas lagi nak pi..tp asyk xjadi jer..
tyme tu harge dye rm18 satu kepala..
skang dah naek rm20 satu kepala..haha..

xrugi pegi..pada aku sedap pon sedap..huhu..
dye punye sos bbq sedap..ayam yg dye perap pon sedap..kuah steamboat dye tomyam..
not bad la sdp jugak..mmg berbaloi la aku ngn mmbe2 aku pi aritu..
lagi pon xjauh dari unisel..dlm 25-30 minit dh sampai..
restoran nye pon senang nak carik tepi jalan je..



kitorang pelanggan yg 1st dtg..pukul 6 lebih dh sampai..haha..
xsabar nak rase steamboat dye punye pasal..hahaha..

2in1



tgk pict ni terasa nak meleleh air liur..hahaha..
plan nak pi lagi la pasni..
dah taw tmpt nye senang la..
=)


p/s: ntok sape2 yg xtaw kuang kat ne..
kuang dekat dgn sg buloh la..




6 comments:

  1. perggh...sedaaaap nyee....

    ReplyDelete
  2. pergh3..dah lame juga xmakan steamboat.tengok gambar,aishhh,menangkap ke perut!hu3

    ReplyDelete
  3. hehe..sedap kan..lapar balik bile tgk

    ReplyDelete
  4. bestnye! jauh tak? nak pegilah..emm korg makan ni mahal tak?bape ringgit ni?

    ReplyDelete
  5. mar: dari umah aku 30 minit jer..xjauh pon kat kuang..atas sikit dr sg.buloh..

    rm20 satu kpale..makan sampai muntah..hahaha..
    bley steamboat + bbq skali..;)

    ReplyDelete

jgn malu jgn segan ye...
leave ur comment okey...
peace

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...