Free Widgets

27 July 2009

pict kenangan c0v2..


dah bape ari ye x hupdate...

nie baru aku nak hupdate...

entri kali nie aku letak kan gambor classmates aku..
eh silap..ex-classmates aku...
huhuhu..
yelah,skang sumer dah abis blaja kan..


picture nie di ambil mase kitorang last semester..(sem 6) lorh...
kat bawah nie muke2 dak klas aku..
de gaye cam ahli perniagaan x.??
eh,silap...bkn ahli perniagaan la..
de gaye cam programmer x?xpon cam web admin ke? @ de x muke
cam software developer???

huhuhu..angan2 tinggi..
mesti la tinggi..kami kan computer science student...



pas dah wat muke cam programmer masing2 wat muke sengal la plak..
hahaha..

budak2 clas aku mmg sengal2 ubi skit diorang nie..
nmpk jerw cam skema...

huhuhu..



cam2 gaye de..gaye badut la,gaye cowboy la..ngan rambut palsu la..
busuk dowh rambut 2..bau hapak..
sbb tue aku xpakai..
aku pakai yg comel2 jerw..

yg cam cik sesemut tue aku ler..




nie la die budak2 clas aku yg cool & yg sempoi...
tp x sumer yg co0l..de jgk yg xcool langsung...

huhuh..
jgn marah ye korang...
bukan selalu pon kan..
lg pon bkn senang taw aku nak kuar kan pict kelas nie...


1 comment:

  1. haha.. aien pn de gabo cm 2.. cm tsyum blik klu ingt blik time 2.hehe

    ReplyDelete

jgn malu jgn segan ye...
leave ur comment okey...
peace

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...