Free Widgets

23 December 2010

ari rabu yang memenatkan


rabu adelah ari yang memenat kan aku...
mmg penat..so tired..sebab????

jadual kelas adelah sangat pack @ padat...
nasib badan la lu acha oii...

1st kelas kul 11am - 1 pm...(ni ok lagi start kul 11...leh la bgn lambat skit..)
pastu rehat jap sejam..

2nd kelas 2pm - 5pm (3 hours ok)..--kelas ni boring giler..rbest..

3rd kelas 5pm - 7pm ( xde gap langsung..direct terus dr kelas kul 5..)

4th kelas 8pm - 10pm ( ade sejam je ntuk rehat2 + makan + mandi )

korang rase sempat x???haha..
aku mmg rushing giler kot...
kelas dari pagi x kan x tukar baju langsung kan..
so aku dah siap2 prepare baju dari umah lagi..huhuhu..

mmg layu je la bile masok kelas ke 3 ngan ke 4 tuh..
nasib ko la lecture..muke mmg toya + kelat je la aku..
smpai note dye aku siap conteng2 bagai..merapu je lebih..
dye ingt aku salin note dye..padahal..ahaha..

tu baru jadual ari rabu..belom tambah, tolak ngan darab ari2 laen..

tp x perlu risaw, ari laen aku 1, 2 kelas jer..huhuhu..

mesti kawan ku sayang yg tgh cuti sakan ni 'JELES' tgk jadual aku nih kan..hahaha..

TERBAEK kan jadual aku..
ni kalo x jadi student 'cemerlang' xtaw la..
hikhikhik..



4 comments:

  1. oomakk iiiii sampai ke malam..
    syabas bete syabas...=p

    ReplyDelete
  2. oo..balas balik eh mokcik??hahaha :D

    ReplyDelete
  3. hahaha..see, mmg terbaek kan jadual acha...nak lepaking ngan mmbe pon susah dah...uwaaaaa..

    ReplyDelete

jgn malu jgn segan ye...
leave ur comment okey...
peace

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...