Free Widgets

14 September 2011

macam2..




makin nak abes semester makin bizi...
manyak woo keje nak kene submit..x senang cik jah nak meronggeng-ronggeng..
nak date pon xsempat wo..bile aku free 'dye' plak kne keje..
bile 'dye' free aku plak ade hal..balik kg, gathering family..macam2..


dua2 sistem yg aku wat kongkang lagi..hahaha..
adui xleh lena tdo malam cmni..
banyak nak kene pikio..nak kene submit..
lagi2 pas raye ni..macam susah je nak settle keje ngan cepat..macam je la ye..
dengan invitation open house, makan2..nak kawen bagai..(bukan aku yg kawen, sedara aku)
org kate pelan2 kayuh, mesti boleh settle punye..
tp aku xnk la pelan2..aku nak laju cikit..hihihi..


plan nak kuar ngan kawan pon xtaw bile ni..

ella, ayu, mar bile nak ketemu???

1 comment:

  1. hahahaa..kebizian..kashian ya...aku pon da ado assingment....





    aieza malas nk log in

    ReplyDelete

jgn malu jgn segan ye...
leave ur comment okey...
peace

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...