Free Widgets

28 November 2012

Final Exam Datang Lagi



minggu depan adalah minggu final exam bg budak2 Unisel..
ingat exam gabra je rasa..smbil type2 entri ni pon kepala dok teringat nak exam..tapi bukan non ado nak bukak..haiiiyooo..

semester ni aku amik 3 paper JER..wpon amik 3 paper, tp susahnya mcm amik 6 paper..
wah, mcm susah benor bunyi nye...mana ada subject yg senang..semua susah2..dh nama pon belajar kan ofkos la susah2..(T_T)

insyaAllah exam kali ni adalah exam yg terakhir...lepas ni no more exam la harapnya..
kenapa? sbb ni la last semester aku..lepas ni tempuh alam pekerjaan dan alam rumah tangga pulak..ehhh

subject yg aku amik exam utk sem ni ialah Project Management, Mobile Programming, Computer Network & Security..jadual exam pon dh tgk..cantik sangat TT exam yg sir K buat kali ni..banyak gilossss gap...

1st paper aku Project Management 3/12/12..

diikuti dgn 2nd Mobile Programming paper 4/12/12.

.lepas tu gap panjang........................................................

..............................
..............................................
.....................................................
.........................................................










dan last paper aku 21/12/12....

ha, panjang kan gap dari 4hb sampai 21 hb...
confirm boleh study kaw2 punya la utk last paper tu..(=,=)

oh, 5/12/12 aku ada interview utk internship kat company ni dekat Ampang..
doakan aku ye interview tu bjalan lancar semua..1st time ni pi interview nnti..nervous siot..
before ni ada dapat 2 interview...tp aku pejam mata takmo pegi..
so yg ni nekad nak pegi..Semoga Dipermudahan Segalanya..Amin..


p/s: doakan aku dapat jawab exam okey...:)


6 comments:

jgn malu jgn segan ye...
leave ur comment okey...
peace

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...