Free Widgets

10 April 2009

PC Fair @ KLCC

tgh ari td tia, alyn & wawa ajak aku g pc fair...
masing2 shopping x ingt..walaupon barang computer jerw tp bley rambang mate di buat nye..
aku sebenar nye xpk pon nak bli pe..saje g usha2 mate..tp bile dah masuk dlm tue xpayah cakap ar.mende yg x terpikir nak beli pon aku beli...

lalu depan sony earpump..mm,so cute..ingt nak beli,tp nnt2 la..
masing2 borong sakan nmpk..tia ar paling banyak borong..rambang mate die..
aku xbli byk pon..

nie jer aku bli..




beg ntuk laptop aku.kembar ngan alyn die pon bli beg nie jgk.



computer mini vacuum + earphone tue=rm10..
kingston 4G=rm30..(ntuk alang aku,die nak smbung blaja x lame lg)

xbyk kan aku bli..ckit jerw..dlm ati geramnye x bli sony earpump td..=(

so korang2 yg nk g pc fair g ar..10/4-12/4

okey la t rajin baru update lagi..tatatititutu

1 comment:

  1. award from me to you!
    take it tonite ya...
    its autopublish entry for this evening...

    ReplyDelete

jgn malu jgn segan ye...
leave ur comment okey...
peace

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...