Free Widgets

28 May 2009

syurga cinta @ mid valley....



seperti biase akibat keb0sanan duduk d'umah...
aku pon m'rajin kan diri ntuk keluar b'jln2...
g nonton movie ye activiti aku sehari suntuk smlm..
di mana ya?
kat ne lg mid valley la..
dan seperti biase..
org yg menemani ku adalah adk ku (eja) &
(mmbe adk aku @ adk agkt ku) razzaq..
cik wani tidak dapat m'hadirkan diri kerana...ntah xtaw la die.


ingtkan tgk movie ari kamis x ramai..tp aku clap sgt2..ramai gler org..
huh..ni yg nyampah.kne beratur panjang..
patut ar ramai 1st day tayangan Terminator Salvation..mesti citer tue best kan.
ingt nak tgk tue..tp tiket hampir habis..xmo la dok seat depan..

aku pon malas nak citer byk..ni ha,smlm g tgk citer melayu..SYURGA CINTA
kenapa melayu?kenapa x tgk citer org putih?best ke citer melayu?..
jawapan nye: ske ati aku la nak tgk citer pe..ADE AKU KESAH...
support ar industri tempatan..

spe dah tgk citer nie?pe pendapat korang?
ngantok gak aku time tgk citer nie...cam b0san..TETAPI..
de tapi2 taw, byk nasihat & jln citer yg simple..senang paham..
3 bintang la aku bg dr 5..
leyh tgk awal ashari nangis beria sgt2 dlm citer nie..
nway citer nie ok la...
heliza pon comel jerw dlm citer nie..


sblm tgk movie smpt lg isi perut..lapar dah weh.
pastu tringin plak nak mkn pizza..
so,aku & the gang pon pe lagi laju jerw menonong g pizza hut...
yummy..yummy...









2 comments:

  1. buhsan jugak ea ?
    wah !
    sonok kluar merayap !
    elee~
    at least ak tak mkn piza beli en .
    ak buat gitu dan ade kelas gitu bhahahaha

    ReplyDelete
  2. ko jeles ar tue aku x merayap ngan ko..
    best ke ko wat pizza inchi afnan..
    nak rase gak...
    wat ntuk aku ley x?
    pleassse..

    ReplyDelete

jgn malu jgn segan ye...
leave ur comment okey...
peace

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...