Free Widgets

21 May 2009

Tag baru...


New tag from Cik Yana..

1. Bekas kekasih saya adalah :
cute and ensem..hehehe.(bekas jerw k..)


2. Saya sedang mendengar :

Lady Gaga menyanyi..dlm laptop jerw k..


3. Mungkin saya patut :

reply msg bf sy..(aku dok on9 jerw dr td)


4. Saya suka :

makan...on9...bace novel...


5. Sahabat-sahabat baik saya :

cik asliza, cik leah, cik ayu, cik mar, cik ella, cik dilaw..ramai la..diorang nie wat sy hepy


6. Saya tak paham:

nape lelaki ego sgt ye


7. Saya kehilangan :

my thumbdrive..xtaw cicir kat ne..


8. Ramai yang berkata :
hye sweet...hello...rindu kamu..

9. Makna nama saya:

isteri nabi Muhamad S.A.W, seorng yg pekerti mulia...hidup bahagia..


10. Cinta itu adalah:

sgt indah..dan sgt menyakitkan..


11. Di suatu tempat, seseorang sedang :

memerhatikan saya..sape 2?


12. Saya akan cuba:

ntuk belajar memasak..jeng..jeng..jeng..


13.Ayat SELAMANYA membawa maksud :

lame la sgt..


14.Telefon bimbit saya :

hp murah jerw..sony ericson W300


15.Bila saya terjaga dari tidur :

tgk jam pukul bape..kalo rase awal sambung tido blik..hehehe


16.Saya paling meluat apabila:

ade girls gewdix,yg perasan cantik..meluat sgt tgk.


17.Pesta/Parti adalah :
bebas...

18.Haiwan yang paling comel yang saya pernah temui ialah :

ape ntah...tikus org bela..(hamster) la..


19.Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah :

zaman kecik2 dulu..xbyk masaah


20.Hari ini :

sgt penat...


21.Malam ini saya akan :
update my blog...

22.Esok pula saya akan :

xtaw nak watpe lg..makan tue pasti


23.Saya betul2 inginkan:
sebijik kete..bile nak dapat nie..

24.Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini :

tgk ade capok2 bedak x?mata ok x?nak kuar la katekan..


25.Pusat membeli-belah atau arked permainan :

padang bola..ceh ape nye jawapan..


26.Makanan Barat atau Jepun :

Barat la...


27.Bilik yang terang atau gelap :

Malap2.


28.Makanan segera adalah :

xyah pk byk makan jerw...


29.Ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang?

thanks...i miss u..


30.Siapa yang anda nak Tag?

ayu, ella, mar, arejar, mala, garner..

3 comments:

  1. huhuuu.. ni msti kez da bosan sgt smpi sempat menjawab tag nihh

    ReplyDelete
  2. taw xpe..
    dah bosan sgt kan..update jerw la pe yg patut

    ReplyDelete

jgn malu jgn segan ye...
leave ur comment okey...
peace

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...