31 August 2009

SelamatHariMerdeka


yeah...dah masuk 10 ramadhan...
lagi 19 ari kan nak raye...
insyaAllah...

activity aku arini pe ekh???
mm...nak tambah manik la kat baju raye aku..
bg mengerlip ckit..hihihi..
larik dari t0pik plak..=p


btw,saya nak mengucapkan selamat hari merdeka yg ke 52....
wah...dah 52 merdeka..
bangga aku jadik rakyat Malaysia..

1Malaysia

congrate t0 mak uda sbb dapat baby merdeka arini...
syukur alhamdulillah..

n0te: bertambah lagi s0rang cucu nenek aku arini...
30 cucu & 2 cicit...


12 comments:

  1. selamat merdeka dan puasa penuh :P

    ReplyDelete
  2. Wah... Nenek kamOo ada 30 org cucu?? mai aih.. Ramainya family kamOO.. Mesti best kan??
    Nanti Raya Mesti Meriah Jew...
    Wah...Nak Pegi Raya Umah KamOo la..Boleh? ;p

    p/s: Robin belum lagi nak kawin.. cuma terpikir2 jew....

    ReplyDelete
  3. azry:selamat merdeka..kamu puasa penuh x?

    ReplyDelete
  4. hani:mai ramai2 serbu kedai baju...=)

    ReplyDelete
  5. r0bin:tu baru ckit tue..blom campur cucu tiri lagik..
    sebab at0k sy kahwin laen...
    raye memang meriah la jgk...

    p/s:boleh jerw kalo nak datang raye..mai la..

    ReplyDelete
  6. best aaa kuarga besar...nenek sy bru ade 7 cucu + 2 cicit

    ReplyDelete
  7. TH:best la jgk..huhuhu..tu baru belah ayah...belah mak x kire lagik

    ReplyDelete
  8. cicit nnk lu tu ank lu ke..
    kihkih..

    ReplyDelete
  9. terubukmasin:wah..wah..wah...gua blom tawen lagi lorh...kurang masin la lu..

    ReplyDelete
  10. aku tak tau le ntah brape jam ko kira sepupu sepipit ko sampai 30 nu...

    ReplyDelete
  11. xde sampai ber'jam' la weh aku kire...
    on the sp0t ingt semua sepupu sepapat...
    huhuhu...

    ReplyDelete

jgn malu jgn segan ye...
leave ur comment okey...
peace

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...