24 June 2010

..................................




uwaaaa!!!!
pasni dah jarang nak blogwalking..
adus..cedey nye..
sbb mokcik nk mempelajari ilmu baru..
ceh..ayat aku xleh blah..
hahaha...

cuti aku dah nak abeh sebenarnye..
tggal bape ari je ni..
pasni start kuliah blik..



kalo aku xdtg blog korang, rajin2 la korang dtg blog aku ye..hihi
kasi up trafik kt sini k...
=D

- rajin nye- cmni ke aku??hahaha..harapan la..

kalo mokcik rajin sgt macam pic atas ni mmg x sompat nak blogwalking dah..
hehehe


** semester ni sy dok umah..dah xdok asrama..
dah kate U dekat..so, ulang alik je ar dari umah..
hihihi...


14 comments:

  1. selamat belajar awak...
    saya lambat lagi masuk belajar....

    ReplyDelete
  2. best wishes, semoga berjaya selalu..

    :-)

    ReplyDelete
  3. best wishes, semoga berjaya selalu..

    :-)

    ReplyDelete
  4. best wishes, semoga berjaya selalu..

    :-)

    ReplyDelete
  5. best wishes, semoga berjaya selalu..

    :-)

    ReplyDelete
  6. syatoza: t rajin2 dtg blog akak ye..

    ReplyDelete
  7. eh, byknye keluar comment, sorry ek..hehehe... :-)

    ReplyDelete
  8. huhuhu.. same lah kita.. cuti da nak abes.. so blogwalking pon akan jarang-jarang... anyway, selamat study semester baru ya.. ;)

    ReplyDelete

jgn malu jgn segan ye...
leave ur comment okey...
peace

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...