21 June 2010

rewang...



rewang...
ape tu rewang??
rewang tu bahase org jawe...
maksud nye g tolong2 kat umah yg nak wt kenduri..

tbe2 wat entri pasal rewang lak..
zaman skang dak2 mude ade tak yg still g rewang??
mmg susah la nak nmpk mude belia nie pegi rewang..
(ayat ni cam kene ngan aku jer)

aritu aku de g kenduri..malam tyme tu..
g ntuk makan je..ehehe..rewang pagi tu aku x ikut..
mak aku je pegi pagi tu..aku just antar dye pastu blik..
hahaha
bukan pemalas okey, tp i malu...nnt ramai lak yg nk wat jd menantu..
hahaha..perasaan betui la..

mase malam kenduri tu..
ade jiran kawasan kat umah aku tu..
anak dara dye rajin betol tolong2...
mak aku siap puji2 lagi dak tu rajin bagai..
huh..i pon rajin okey..
tbe2 lak aku emo~~..
kalo dekat2 tu mmg aku g..
tp kalo jauh ckit dr umah kirim mak aku je..hahaha..
:D




gambar cilok kat google..
sape punye gamba nie, i amik taw tepek kat blog..
:D


3 comments:

jgn malu jgn segan ye...
leave ur comment okey...
peace

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...