Free Widgets

14 April 2011

entri result..alhamdulillah


alhamdulillah...
syukur result exam aku ntuk sem3 ni naek sedikit..
wpon naek sikit tp aku sangat puas ati sebab project2 yang lecture bagi aku dapat buat dgn jayanya..huhuhu..lega tgk result..
ade paper2 yang susah GILER..aku goreng jer pe yang aku taw..
alhamdulillah paper2 tu aku lulus dan dapat ok..
tp xsangke ntok subject yang kene wat system tu aku dapat A..

alangkah bestnye kalo dapat dean list kan..
huhuhu..(^_,^)

tahniah NARA & NIENA dapat pointer over 3.0...
dan congrate jugak ntok mmbe2 kelas aku kiah, wan, zul, syed, amir..next,jom kite same2 naek kan lagi pointer..
zul 'boleh bah kalau kau'..huhuh..

muke control ayu..muntah jap..huhuhu

note: pointer aku plak OKEYH.. 3._


No comments:

Post a Comment

jgn malu jgn segan ye...
leave ur comment okey...
peace

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...