Free Widgets

01 July 2011

23 tahun sudah...



salam semua..
ape khabar semua???
harap sehat2 sejahtera ye..

aku?? alhamdulillah sehat walafiat setakat ini..

sory sangat2 dah lama aku x online + wat entri baru...
bukan bz ke ape..mmg aku jarang online..biasa la bile xde kemudahan internet macam tu la dye..
jarang online..huhuhu..jadi nye lemau la blog aku yang TERCHENTA ini..hahaha..

mmm..pejam celik taw2 23 tahun aku..
konon2 cam suprise la kan..ceh,baru nak perasan mude..eh,23 tahun pon mude lagi kan..
hahaha...

alhamdulillah dah 23 tahun aku bernafas di bumi Allah S.W.T..syukran..
dengan didikan ibu bapa yg sempurna..family yang penyayang..kawan2 yg sporting..
bersyukur sangat aku dapat itu semua..

btw, THANKS to all my friend yg wish my birthday..sama ade kat fb or yang by SMS...
aku appretaite sangat2 ucapan korang tu.. yg x wish tu xpe la..biase la dah name pon org kan mesti la de sifat pelupe..
my bestie yg x wish tu xpe la aku paham...(-,0)


to my dad yg sponsor birthday cake thanks dad...sedappppp sangat coklat cake tu..
plus thanks bg adiah 2 bijik novel Siti Rosmizah...i LIKE...

and then to my luvly sister thanks a lot dear..
beg tu chantek sangat...hihihi..


ayah ngan mak aku siap cakap lagi diorang kawen mase umor 23 tahun..umor aku tu skang nih..
wah, ni nak suh aku kawen ke??? hahaha...nanty2 ye mak tggu angah kerje dulu..;)

okey la stop sini dulu entri ni..
rase cam nak makan sundae MC'D plak..huhuhu..

have a nice day KAWAN2..:D





1 comment:

  1. hepi belated bufday...semoga ceria2 selalu..pnjang umo dan dimurahkn rezeki

    blaja elok2

    ReplyDelete

jgn malu jgn segan ye...
leave ur comment okey...
peace

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...