Free Widgets

25 December 2011

kau PENIPU



jantan x guna..huh
agak2 lelaki marah x aku tulis ni..
ni aku tuju kat someone lelaki yg PENIPU...PENGECUT..mmg X GUNE PUNYE JANTAN..

emosi giler kan aku..
perasaan aku tgh marah + bengang + sakit hati + sedey + pasrah..

ape perasaan korang if boyfriend korang de pompuan laen then tbe2 dye ckp nak bertunang dgn pompuan tu dlm mase terdekat..
mmg WTF la kan..hell la..ko dh bg harapan kat girlfriend ko..tp dlm mase yg same ko curang dgn dye...
mmg x gune la laki cmni..huh..=,=
KO MMG JANTAN X GUNE...

nape lelaki SENANG sgt nak maenkan perasaan perempuan..
ape yg KO dapat ko maenkan hati & perasaan pompuan???
cube kalo hati & perasaan ko dipermainkan ape ko rase..
ko dah bg harapan then ko permainkan perasaan dye..
ko xbleh pk ke hati dye..betapa keciwa nye dye bile ko buat cmtu..















malang kan naseb aku..

sakitnye aku rase...

aku yakin ade hikmah semua ini..
mungkin Allah nak tunjuk yg lelaki tu bukan lelaki yg baek buat aku..
aku pasrah dgn ketentuanMu ini..

perempuan yg tertipu..hahaha..




I HATE U FOREVER and EVER..wpon ko mintak maaf kat aku tp aku x bersedia nak maafkan ape yg ko dah wat..
lagu "KASANOVA" mmg sesuai ntok ko..


p/s: susah dah nak percaye lelaki lepas ni..



2 comments:

jgn malu jgn segan ye...
leave ur comment okey...
peace

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...