Free Widgets

27 December 2011

macam2 yg jadi sepanjang 2011




2012 hampir tibe..
selamat tinggal 2011..
banyak kenangan pahit manis tahun 2011 nih...
yg pahit giler pon ade..
lumrah kehidupan la kan...
yg penting kite lalui hari2 yg akan dtg dengan azam & semangat yg baru..

masok tahun 2012 ni bmakne 3 tahun la blog aku telah ditubuhkan...
wah..ayat macm tubuhkan kelab plak ko..hahaha..
blog aku ni xde la gah mcm blog yg laen wpon dh bertahun gak ditubuhkan..
hmm..depends on Owner dye kot..dapat owner nye aku yg pemalas nak hupdate entri..
s0 sunyi sepi je la...hahaha..lantak ler..
janji nuffnag jalan..hihihi..


kalo nk citer ape yg jadi sepanjang tahun 2011 mmg panjang..

name pon blog tempat ntok share2 cite kan..mesti la kene share
tp..biar la ye xyah share2..hihihi..bleyyyy x??

moment yg pahit xpahit nye aku eksiden 2x dlm tahun 2011 nih..
tp alhamdulillah dua2 tak membawa kpd kecederaan fizikal..
just kereta je yg cedera..1st eksiden org langgar kete aku..kurang asam itu org..
yg 2nd aku terlanggar bumper kat depan kedai..
hahaha..bagus sungguh ye cik asha menjahanamkan kereta..
tu yg pahit xbape nak pahit tuh..kelat2 gitu memory nye..


suke tengok lebah ni hisap madu...comeyyyyyyyy

yg ni pon comeyyyyyyyy kan..hihihi

picture bawah ni time kat gold coast sepang..org kg sane panggil pantai bagan lalang
yg tudung itam tu adik ku..dye ade blog..gi usha sini


2 comments:

jgn malu jgn segan ye...
leave ur comment okey...
peace

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...