Free Widgets

30 December 2011

pendam



suke dgr lagu shahir ni...
tajuk dye pendam..
b4 ni pernah dgr tp  x amik port pon lagu sape..
pastu terdengar kat blog remyhazza..time tu blogwalking kat blog dye..
eh macam sedap plak lagu nih...nice jer..
terus tanye kat remyhazza ni lagu sape..then dye ckp lagu shahir af..
oh nice.

aku taw shahir de lagu baru..
tp xtaw plak ni lagu dye..hihihi..
dye kan dh kurang femes skang..
tu yg kurang sikit taw pasal lagu..
ahahaha..


kadang2 aku tgk dye ni ensem..kadang2 macam kureng..hihihi





Lirik Lagu Pendam -Shahir

Aku yang mengejar bayang cinta
Kian terbiar
Terpendam kata
Tak terungkap selamanya

Pedihnya hanya aku yang merasa
Mahu memilikinya
Aku hanya hamba cinta

Bisik hatiku lepaskan dirinya
Sungguh aku tak bisa
Biarlah ku sendiri
Tanpa kasih di hati

Aku tak mampu pertahankan lagi
Cinta yang menyakiti
Biarlah aku pergi
Tiada hampa di hati

Pedihnya hanya aku yang merasa
Mahu memilikinya
Aku hanya hamba cinta

Bisik hatiku lepaskan dirinya
Sungguh aku tak bisa
Biarlah ku sendiri
Tanpa kasih di hati

Aku tak mampu pertahankan lagi
Cinta yang menyakiti
Biarlah aku pergi
Tiada hampa di hati
Aku yang mengejar bayang cinta




-
-
-
-
ni citer laen plak...

semalam gi pantai remis, kat jeram kuala selangor..
saje2 nak tgk sunset..hihi..(^-^)
pastu gi gerai kat situ makan kerang bakar..nyum2x..
then, nampak la sorang mamat nih..siyes aku macam kenal dye..
tp takot salah org..muke dye same macam mmbe aku kat KPTM dulu..
cume dye dh gemok sikit..and sedikit cerah..
nak tegor tp takot slh org..kompius la sikit kan..
lgpon nak tegur takot dye xkenal aku plak..sbb dye sekejap je kat kolej dulu..1 sem @ 2 sem camtu la..pastu dye benti sbb masok bidang nyanyian..masok Akademi Fantasia..lupe plak af bape..haha
ala kalo korang tgk diari yg budak2 AF panggil dye ustaz tuh..
kat kelas dulu pon kitorang panggil dye ustaz jugak..
terkejut jugak tgk dye semalam..dh berisi sgt..tang muke la berisi..
maybe after operate badan dye naek kot..
syukur la tgk dye dh sihat..

pict ni aku google jer..


peace faisal..kalo de wat reunion bleh la panggil ko nyanyi kan..hihihi..

5 comments:

  1. caya lah.....
    ingat kite sorang jer suka lagu pendam tu.....

    ReplyDelete
  2. AF6 la Cha! hihihihi~ syukurlah kalau dia dah sihat~

    ReplyDelete
  3. garner: af6 eh..aku cm was2 plak nk tegur aritu..hihihi..

    ReplyDelete
  4. a'ah! Sekali ngan Saida. Aku ada jumpa Saida kat Petronas masa aku keje sana lagi. Aku tanya pasal ustaz. Kalau ada no tepon bagi lah. Dia kata, nanti dia tengok dulu kalau ada. Sampai ke sudah tak der! hahahahhh~

    ReplyDelete
  5. garner: dye takot nak bg kat ang..ko xckp ke ko kawan kelas dye??

    ReplyDelete

jgn malu jgn segan ye...
leave ur comment okey...
peace

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...