06 November 2010

nak diam kan aje atau nak bg jawapan terus..


xperlu beri jawapan atau lebih senang diam kan aje...
bley ke???

ade 1 guy ni ckp dye mau sy jadi gf dye..
amboi berani nye kamoo...

and sy xbg dye ape2 jawapan..
hati saye kate hanye kawan saje..fullstop.
tp sy x cakap lagi kat dye..
kalo saya diam jerw anda rase dye akan pk ape???
(^_0)

my bestie kate bg je jawapan terus kat dye..
takot kalo kite diam2 xbg jawapan dye pk laen..

korang rase???

5 comments:

  1. ckp je, yg akak nk kawan2 camtu je nga dia O.o

    ReplyDelete
  2. baik bagitau dia...klu echa kt tmpat dia pon mesti xske trtunggu2 jawapan ye tak...bagitau je la

    ReplyDelete
  3. dik syatoza: thanks dik..yes sy akak ckp kat dye..

    redza: mmg nak gtaw pon..takot dye pk laen lak..btw, thanks bro..

    ReplyDelete
  4. garner: hahaha..
    ko ni..kalo cam fahrin ahmad dah sapu dah..

    ReplyDelete

jgn malu jgn segan ye...
leave ur comment okey...
peace

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...