Free Widgets

12 November 2010

result exam ku dah kuar...


result ntuk semester 2 aku dah kuar...
semalam lagi dah kuar...tp system down..
petang be4 slot akasia : CHINTA start aku dah tgk result aku...
mmbe2 aku before tuh dah tanye2 aku result cmne..haha..xsabar diorang nih..;)
bile bukak fb ramai lak yg update pasal result..
aku pon terus g check kat student portal...
(^_0)

GILER LEMBAB tyme nak bukak student portal tuh..
bukak fb laju la plak...
cam gampang jerw...tekanan weh..
nak tengok result pon cam hape ntah..

seb baek aku tggu ngan kesabaran dan tawakal..
sekali pap..result kuar..
terus tgk pointer bape..pranggggg...
pointer aku jatuh skit..shit!!!!!!!

tgk2 subject..sumer okey la dapat A ngan B..
sekali tuh tgk kat malaysian studies dapat C...(T_T)
WHAT???? kacau betol la malaysian studies ni...
tp paper dye mmg SUSAH kot tyme exam tuh..
bukan aku sorang je ckp camtuh..
ramai kot...huhuhu..

hasilnye pointer aku dapat 3.11
biase2 jerw..xterer mane pon..okey la tuh
ape yang kite usahakan selama 1 sem tu..
itulah hasilnye yang akan kite dapat...=)

aku bersyukur ngan result yang aku dapat..
alhamdulillah...syukran..wpon agak keciwa kat malaysian studies..
tp xpe..next sem buat yang terbaek lagi acha!!!!!!!
itu musti..kene bekerja keras dan keras...(ni ayat nak lembut kan ati)
huhuhu...

btw congrate untuk mmbe2 yang dapat result final exam...
and thanks a lot to mmbe2 yang wish congrate kat aku..(wpon result aku xhebat pon)...hahaha..
wpon ade antara korang yg dah abes blaja tp korang still ingt mmbe2 yang ngah blaja..
thanks dude..



1 comment:

jgn malu jgn segan ye...
leave ur comment okey...
peace

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...