07 November 2010

satay kajang..nyum2x..



semalam on the way balik kg singgah kajang..
bile singgah kajang ofkos la akan ke satay kajang hj samuri..
lame dah x mai cni...perut pon berkeroncong tyme tu..
dah ayah ajak kan..harus la gumbira kan..


nyum2..sedap wo makan sate..
* pic ni google..xsempat nak amik pict, sate dah kene ngap..
hahaha

dah maju dah sate kajang ni..
kalo nak order g kaunter & korang ckp nak order pe..
pastu ckp sekali no.table korang..
nnty dye datang hantar makanan yg korang order kat table korang..
senang je kan..
xde dah pekerja dye datang amik2 pesanan..
simple and steady kan camtu..
dulu mase aku pegi xde plak cmni..skang dah maju wo..
agak2 dah lame kot aku x pegi..hahaha..


- tension la plak pict ni senget..dah rotate pon senget..sengal lorh..
teleng ar kpale cmni..

pas makan tgk de gerai jual baju, selipar, asam dan macam2..
dlm kawasan sate kajang gak gerai2 tu..
tgk2 + usha2 barang kat situ..
agak mahal barang2 dye jual..
lagi murah kat uptown..huhuhu...





2 comments:

  1. satay bahau tetap hardcore..hahah

    ReplyDelete
  2. pais: satay bahau??? kat area mane?
    nak g jugak try..huhu

    ReplyDelete

jgn malu jgn segan ye...
leave ur comment okey...
peace

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...