04 March 2012

Angkasa..



Diandra Arjunaidi..
sape dia ni? aku tanye mmbe2..
diorang ckp ni artis Yuna...
wah, dah de artis sendiri ye..
siyes aku xtaw..haha
hebat2..
first dengar lagu ni pon aku xtaw lagu ni lagu sape..
sbb jarang dgr kot..erkk..
name dia unik kan..Diandra Arjunaidi..
lagu ni pon unik jugak title dia..Angkasa..
angkasa lepas ke? hahaha..


okey la kawan2..jom layan lagu nih..
dengar lagu boleh release tension sikit..eh yeke? pada aku la..aku suke dgr lagu if tension2..



Angkasa - Diandra Arjunaidi
Jika ku tuliskan
sepucuk surat cinta oh bagimu
mungkinkah ia mampu
mengubah fikiranmu
tentang diriku yang sayang
menanti ketibanya hari
ke angkasa
dan kembali
ku tetap berada disisi
cinta kita bagaikan fantasi
kau lah yang ku miliki
kau lah yang ku mencari
selama-lamanya
walaupun kita dua insan
yang tak pernah memahami
diri kita yang berlainan alam
tapi takdir kita bertemu
dan ku tak akan lepaskan
perasaan ini
dan sayang mungkin kita
tak harus kekal begini
dan sayang kita harus
menempuhi realiti
realiti..realiti..

7 comments:

  1. xkenal pon artis ni..lagu dia pon xpenah dgr huhu

    ReplyDelete
  2. ijal : saye pon baru kenal artis ni..lagu dia ade kuar kat radio la..aritu baru pasan..hihi

    ReplyDelete
  3. suke yuna ek? ramai org suke dia kan? tp ntah nape ayu terkecuali plak..huhu..tp suare dia mmg ohsem la..hebat:)

    ReplyDelete
  4. ayu: suke sangat2..mmg ohsem kan dia..:)

    ReplyDelete
  5. da dengar da..dlm bus every time nak g kampus...ok la...hahah..da lame x terjah diss belog...jgn rindu2 kat saye yer..=)

    ReplyDelete
  6. tak kenal dan jannah tak minat muzik. maaf. hehe

    ReplyDelete

jgn malu jgn segan ye...
leave ur comment okey...
peace

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...