08 March 2012

Happy Birthday Aieza




special entri untuk adik tersayang..
Happy Birthday Aieza..
08 March 1991..
dah masuk 21 tahun dah kamoo tahun ni..
dh boleh pi mengundi dah yunk..


Selamat Hari Lahir Ririn Aieza
semoga dimurahkan rezeki dan diberi kesihatan yg sempurna..
jgn cepat em02 taw yunk..and then kurangkan sikit sikap cepat merajok awak tuh..:)
jangan cepat patah semangat and jangan cepat mengalah taw..
ape p0n yg kamo lakukan saye akan support kamu..
belajar rajin2 taw..insyaAllah ape yg kite usahakan pasti akan berjaya..
sayang kamo my 'kembar'..
<3


8 Mac jugak Hari Wanita Sedunia..
terasa diri ini di hargai.

-kami mcm kembar tak???-
no komen..

hmmm..adik saye ni ade bl0g jugak..
kalo nak melawat blog dye boleh la klik sini..hehe..


note: dh besar dh kamo, dh boleh tawen..tp kene tunggu akak mu ni tawen dulu baru kamo boleh tawen..hihi


7 comments:

  1. happy bezday to her. May got bless from Allah swt. insyallah :)

    ReplyDelete
  2. sweetnyee..memang nampak cam twin ^^

    ReplyDelete
  3. cik jannah: thanks..insyaAllah

    ReplyDelete
  4. cik oren: kannn..ramai kate kami mcm twin

    ReplyDelete
  5. nie twin nak bagi komen....hadiah sebundle aku nak ok...

    ReplyDelete
  6. thankss wat special entry pasal aku..terharu nie..thankss sis

    ReplyDelete

jgn malu jgn segan ye...
leave ur comment okey...
peace

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...