Free Widgets

04 May 2012

kuliah bermula...



yeah..cuti semester sudah habis..
sangat sekejap ye cuti aku..
2 minggu lebih je cuti semester..
gile sekejap...tp yg sekejap tu p0n aku dh bohsan duduk rumah..
kalau cuti berbulan2 cmno la agaknye ye..

7/5/2012 ni bermula kuliah..<---poyo je ayat mcm skema..
sem ni sem pendek..abis bulan 7..
sekejap je.. 2 bulan sahaja..

selalunya sem pendek duit ptptn tak masok..
s0, ko bayar la yuran pengajian pakai duit sendiri ye..huhuhu..
oleh kerana duit ptptn tak masok sem pendek, aku decide nak amik 2 subject je..

E-Commerce and Information System..

yg tak best nye sem ni, mmbe2 aku ramai tade..
diorang sume dh abis..dah boleh LI..mereka buat transfer kredit..tu yg copat abis..
tinggal je la berape kerat je batch aku ni ha..
adushhhh mesti bosan nnty...

****blom start kuliah dh mengeluh bosan..apela aku kan..

wif zakiah..my BFF..dlm batch aku, kami 2 orang saja girls okey..harap maklum..
s0, kami sentiasa berkepit...hahaha..
nasib aku dok luar, kalau aku dok hostel mau termuntah zakiah ngadap muka aku je everyday..
hihihi..





No comments:

Post a Comment

jgn malu jgn segan ye...
leave ur comment okey...
peace

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...