Free Widgets

07 July 2012

kar0k dengan gegirl2..




semalam kan last paper aku..dan soalan semalam adalah susah...
mcm nak membunuh je soalan..killer..."madam, awat soalan susah sangat..aduyaiiii..."
stress je tgk muka mmbe2 yg keluar dewan semalam..
oleh kerana stress, aku ngan mmbe p0n plan la nak menghiburkan hati..
cewahhhh, kunun2 nak hilangkan stress....hahaha..

act, dh plan awal nk gi berjimba after exam smlm..
nak pi ngan BUDAK2 KELAS jer..tp hajat tak kesampaian..sbb ada HALANGAN...
puiiii betol....grrrr

berjimba dgn membe2 p0mpuan je la..classmates aku yg p0mpuan nye p0n 2 orang je cik bedah oiii..
plan punya plan...s0 decide nak menyumbangkan lagu..marilah kita melalak...hahaha..
malas nak cerita panjang, meh tgk picture..

haruslah 1st pict aku..
hmmm, tak tau knape terlebih flash ke apa...putih pulak..
abaikan syu yg tgh mnyanyi kat blakang tu..syu nyanyi lagu omputih tyme ni

inilah bebunga kelas kami...
dari kiri: zakiah a.k.a tizz zakiah DAN syuhada a.k.a syu
kami karok dekat kuala selangor je..dlm 20minit dari Unisel..
1 jam rm12...

teruja sangat muka aku..konon nak pilih lagu la tu..
tak sabar nak menyumbangkan lagu punya pasal..
APTB

syu klon siti nurhaliza ptg tu...
lenggok dia nyanyi mcm siti..
bila nyanyi lagu jac, jadi lenggok jac pulak...
mesti slalu practice ni..


gadiz purple...sama la pulak kaler..
aku ngan kiah slalu cmtu, tak plan p0n nak pakai kaler ape..
tup2 jumpe baju @ tudung kaler sama..
kata BESTFRIEND...hahaha..

leka aku pilih lagu...
mentang2 la touch screen, lagi aku seronok nak touch..

muka mintak penampar je gaya..feeling terlebih..
tak cukup sejam kami nyanyi..tambah lagi sejam..tu p0n rasa tak puas lagi..
banyak lagi lagu dlm list tak sempat nyanyi..padahal 2 jam melalak, p0n tak puas2..



3 sekawan yg tak sempat nak nyanyi lagu 3 suara..
baru nak jadi klon shila hamzah..tp tak sempat..hahaha..
mcm2 lagu kami nyanyi..sampai lagu nasyid p0n kami balun..
terbaikkk la..insaf kejap..

dah puas melalak, perut lapar..terus gi makan KFC..
nak try KFC baru tu..iklan kat tv mcm sedapp je aku tgk..
hmmm, boleh la..yg best nye sbb crunchy..
tp aku lagi suka spicy biasa..

seronok bila dapat makan...=)

peace dari cik blog...bajet comeiiii jer..


to Zakiah & Syu: beb, sem depan kita pi berjimba lagi ye..plan kita2 je la..ajak geng lain p0n bukan nak follow..stress ajak...;(


No comments:

Post a Comment

jgn malu jgn segan ye...
leave ur comment okey...
peace

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...