Free Widgets

03 July 2012

baby -- secret recipe -- ladybird




entri kali ni mcm2..
ada pict baby dan ada pict makanan..
meh nak tunjuk gambar baby..anak cousin aku..
anak along amy and anak ira...dua2 cousin aku ni umur bawah aku..
parents muda ni..
aku rasa semua baby comel dan wangi..
lepas tu rasa nak picit2 je mereka..geram..grrr

-hye..nama saya Rizqi-
 cuba teka berapa umur rizqi???
percaya tak Rizqi baru 4 bulan..tp badan dia semangat ya amat..
bambam budak ni..
lepas tu tak reti nak nangis..nak senyum p0n susah..
sabar je la..tp ko tetap comel Rizqi..

-hye..nama saya pulak Adam-
tak reti nangis budak kicik ni..tp sangat suka senyum..tu yg best..
suka agah2 dia, lepastu dengar la suara comel dia tu mintak di ambil..hehehe..
geram..Adam baru 3 bulan..

lagi satu pict baby takde..baby Afiey..anak kak yong..ada picture tp gegar sangat..tyme tu dia gerak2..
s0, pict jadi blurrr..



apam angry bird..
comel kan..sedappppp tak bau hanyir telur..ada sesetengah org buat bau hanyir telur..
tak suka kalau yg ada bau telur tu..spoil nak makan..



apam lady bird..
s0 cute...


-chocolate cheese berries-
1st time try..cake ni..slalu beli chocolate indulgence, chocolate fudge..kali ni try lain pulak sbb jarang nmpk chocolate cheese ni..and i loike..sedapppppp..

-green apple kasturi-
sangat sedappppp..me loike..
kalau pi secret recipe mmg aku akan order ni..
korang try la..dapppp


*** rindu pulak kat baby Rizqi, Afiey, Adam..raya ni meriah la dgn baby2..LIKE...
bila la nak dapat anak buah sendiri..hihi




1 comment:

  1. sedap kan kek tuh lagi2 bile org yg blanje.hahahha..

    ReplyDelete

jgn malu jgn segan ye...
leave ur comment okey...
peace

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...