Free Widgets

11 April 2012

jalan2 carik makan..



tyme final exam ni la mood nak makan menjadi2 kan..
padahal ada paper tp relax jer kan kuar jalan2 carik makan..
bile lagi nak kuar ramai2 ngan mmbe2 semua..tyme blaja ni la..
bile dah keje nnty mmg susah dah nak jumpe kan..
masing2 for sure balik kg halaman sendiri..
s0, kita manfaatkan la sebaik nye peluang yg ada..ceh, ayat tak boleh blah kan..

jom layan picture..ni masa kat D'Manggis Kuang..
steamboat rm20 satu kpala..tempat best..b4 ni p0n aku penah buat entri makan steamboat kat kuang..sini
D'Manggis ni depan sikit dr BBQ Land..sape yg penah pergi kuang tau la kat mane steamboat tuh..












yang ni plak makan kat Aroma Ikan Bakar..dekat Jeram,Kuala Selangor..
mmg best..tempat dia sangat besar..and aku pilih port p0ndok bamboo kat tepi pantai..
nyaman jer makan sambil kene udara pantai..cejukkk...

cantik kan pantai kat blakang aku tuh..tu pantai Jeram..
sampai2 aku terus carik port..huhu..


  cantik tak port makan kami..
sory kalo pict tak cantik..kamera acik kamera murah..bukan DSLR..


decoration yg sangat sedey..tp ikan dia sedap weh..

dua lauk jer pict yg ade kat aku..yg lain aku tak sempat snap sbb dh lapor sangat..


si mata buLat dengan si mata sEpEt





1 comment:

jgn malu jgn segan ye...
leave ur comment okey...
peace

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...