04 August 2012

Bunga Api



sapa suka main bunga api sila mengaku sekarang..
dulu kecik2 aku suka main bunga api..skrg dh besar hnya temankan adik2 main jer..
aku tukang perhatikan diorang je skrg tp kdg2 aku main jugak sebatang 2..huhuhu...
suka tgk budak2 main bunga api besi sbb nmpk lagi cantik percikan bunga api tu..
dah alang2 temankan adik2 main bunga ai aku snap skali gmbr diorang main..
mcm nice pulak..pastu mcm2 gaya diorang..



ni bunga api besi..

semangat adik aku main bunga api..

siap buat bentuk L lagi..L for LOVE

ni xtaw gaya apa..

aku snap pakai kamera digital biasa jer..no edit2..thanks Lumix..

1 comment:

jgn malu jgn segan ye...
leave ur comment okey...
peace

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...